سشوار

موارد ۳۷-۷۲ از ۸۴

صفحه‌ی
تا بر صفحه
تنظیم جهت صعودی
  1. سشوار مک استایلر مدل MC-6666
    قیمت ویژه ۲٬۱۰۰٬۰۰۰ ‎تومان قیمت عادی ۲٬۲۵۰٬۰۰۰ ‎تومان
    ارسال رایگان
    پرداخت اقساطی
  2. سشوار حرفه ای پوتنزا 9220 POTENZA 2200W
    قیمت ویژه ۳٬۳۰۰٬۰۰۰ ‎تومان قیمت عادی ۳٬۶۰۰٬۰۰۰ ‎تومان
    ارسال رایگان
    پرداخت اقساطی
  3. سشوار حرفه ای والوروس valorous سری Swiss مدل VL-501
    قیمت ویژه ۳٬۶۹۹٬۰۰۰ ‎تومان قیمت عادی ۴٬۶۹۹٬۰۰۰ ‎تومان
    ارسال رایگان
    پرداخت اقساطی
  4. سشوار حرفه ای والوروس valorous سری Swiss مدل VL-504
    قیمت ویژه ۳٬۶۹۹٬۰۰۰ ‎تومان قیمت عادی ۴٬۶۹۹٬۰۰۰ ‎تومان
    ارسال رایگان
    پرداخت اقساطی
  5. سشوار برس دار چرخشی مک استایلر مدل MC-6625
    قیمت ویژه ۴٬۳۲۰٬۰۰۰ ‎تومان قیمت عادی ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ ‎تومان
    ارسال رایگان
    پرداخت اقساطی

موارد ۳۷-۷۲ از ۸۴

صفحه‌ی
تا بر صفحه
تنظیم جهت صعودی

سشوار یکی از پرکاربرد ترین لوازم شخصی برقی است که معمولا در هر خانه ای یافت می شود. اما دلیل این محبوبیت چیست و برای چه عامه مردم به فکر خرید سشوار برای خانه ی خود هستند؟ تصور کنید به یک مهمانی دعوت شده اید و وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید در چنین مواقعی سشوار می تواند فرشته ی نجات شما باشد، زیرا به وسیله ی این دستگاه پر کاربرد می توانید حالت دلخواهتان را به موهای خود بدهید آن هم بدون نیاز به رفتن به آرایشگاه و در زمانی بسیار کوتاه تر.

با توجه به همیشه در دسترس بودن و یک بار هزینه کردن برای مدتی طولانی میتوان گفت که سشوار انتخاب بهترین نسبت به آرایشگاه رفتن چه از لحاظ تایم و چه از لحاظ هزینه است. سشوار ها در انواع مختلف و برای کاربری های مختلف توسط برند های متعدد تولید و به بازار عرضه می شوند و دلیل آن این است که خریداران با نوع مو و کاربری متفاوت بتوانند بهترین محصول را برای نیاز های خود انتخاب کنند.

خرید بهترین سشوار برای خرید می تواند با توجه به نعدد در برند و محصولات کاری سخت و وقت گیر باشد اما با توجه کردن به پارامتر های مهم در ارزش خرید محصول و شناخت نیاز های شما از محصول خریداری شده تا حد زیادی محصولات اضافی را خط زد و به چند سشوار خوب که ارزش بررسی دارند رسید. سشوار در زبان فارسی یک واژه قرض گرفته شده از دو واژه سشه به معنی خشک کردن و ششو به معنای مو است.

سشوار

سشوار محصولی در دسته ی لوازم شخصی برقی است که در اغلب خانه ها و سالن های آرایشی یافت می شود. از این محصول برای خشک کردن و حالت دادن انواع مو استفاده می شود. استفاده ی نادرست و بیش از حد از این محصول می توانید آسیب های زیادی را برای موهای شما به همراه داشته باشد؛ حتی تا حدی که به ریزش مو منجرب شود. تاریخچه سشوار ها بسیار طولانی است و برای رسیدن به مدل امروزشیان راه دور و درازی را طی کرده اند؛ در ادامه نگاهی کوتاه به تاریخچه این محصول پرصرفدار داریم:

  • 1890: اولین سشوار توسط الکساندر گودفروی آرایشگر فرانسوی اختراع شد؛ این مدل بسیار سنگین بود و از یک کلاه تشکیل شده بود که به لوله دودکش یک اجاق گاز متصل می شد و به همین علت تنها در سالن های آرایشگاه مورد استفاده بود و برای خشک کردن موهای مشتریان مورد استفاده قرار می گرفت.
  • دهه 1950 میلادی: با پیشرفت تکنولوژی و استفاده پلاستیک بجای فلز در ساخت این دستگاه ها دیگر نیازی به عایق چوبی نبود و پلاستیک خود مانند یک عایق عمل می کرد و در کنار این مزایا وزن کمتری را نیز نسبت به نمونه های اولیه دارا بود.
  • 1970: سشوار ها دارای تکنولوژی های بیشتری شدند و قابلیت تنظیم دما و سرعت را پیدا کرده بودند. به علت سبک تر و قدرتمند تر شدن دستگاه ها کمکم به خانه ی مصرف کنندگان نیز راه پیدا کردند.
  • امروزه: با پیشرفت تکنولوژی های مختلف مانند تولید یون های منفی و استفاده از سرامیک و تورمالین در ساخت دستگاه ها استفاده از آن ها بسیار ایمن تر بود و به موها آسیبی نمیرسید همچنین سرعت دستگاه ها برای خشک کردن موها بالاتر رفت و نتیجه ای درخشان تر برای موها به همراه داشت.

انواع سشوار

انواع سشوار را میتوان طبق دسته بندی های مختلفی تقسیم کرد که شامل انواع سشوار بر اساس کاربری، تکنولوژی و نوع موتور می شود. هرکدام از این دسته بندی ها نمایانگر یک ویژگی مشترک بین محصولات است و می توانید با توجه به اولویت های خود و شناخت هر دسته بندی بهترین سشوار برای موهای خود را از میان محصولات متنوع پیدا، انتخاب و خریداری کنید.

انواع سشوار از لحاظ کاربری به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که نمایانگر قشر هدف خریداران محصول می باشد؛ توجه به این نکته برای این مهم است که در مصارف روزمره نیازی به سشواری با قابلیت های زیاد نیست و خرید این نوع از دستگاه ها برای کسانی که مصارف خانگی و روز مره دارند تنها قیمت بالاتر را به همراه دارد و عملا از قابلیت های موجود در دستگاه استفاده ی خاصی نمی شود و یک دستگاه معمولی نیز پاسخگوی نیاز های این دسته از افراد است. دسته بندی سشوار ها با توجه به نوع کاربری به طور کلی به شکل زیر است:

  • سشوار های خانگی: این دسته از محصولات معمولا دارای طراحی سبک و جمع و جور با توان متوسط هستند و برای استفاده ی روزمره در خانه و خشک کردن سریع مو ها کاربرد دارند.
  • سشوار های حرفه ای و سالنی: این نوع از محصولات دارای توانی بالا به علت موتور قدرتمند تعبیه شده در آن ها در کنار قابلیت های تنظیم دما و سرعت دستگاه هستند و اغلب در سالن های آرایشی برای حالت دادن به موها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • سشوار های مسافرتی: این نوع از دستگاه ها بسیار سبک و کوچک هستند و اغلب قابلیت تا شدن را نیز دارا می باشند؛ اغلب در مسافرت و در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند و علت این استفاده قابلیت حمل بالای آن ها است. لازم به ذکر است به علت حجم کمتر و وزن سبکتر دستگاه این نوع اغلب دارای توانی متوسط هستند.
  • سشوار های مخصوص موهای خاص: این نوع سشوار ها با استفاده از تکنولوژی های بکار رفته در آن ها برای موهای ناک، رنگ شده و در حالت کلی آسیب پذیر مناسب اند و احتمال آسیب به موها در استفاده از آن ها حداقلی است.

با گذشت زمان و پیشرفت علم تکنولوژی های بکار رفته در سشوار ها نیز متنوع شده اند سشوار های مختلف با کاربری های مختلف را به همراه داشته اند؛ سشوار ها طبق نوع تکنولوژی به طور کلی به انواع زیر دسته بندی می شوند:

  • سشوار های سرامیکی: این دسته از سشوار ها به علت تعبیه شدن المنت سرامیکی در آن ها امکان توضیع یکنواخت دما را برای مصرف کنندگان به همراه دارند و به همین علت نسبت به سشوار های معمولی خطر کمتری را برای موها به همراه دارند.
  • سشوار های یونی: این دسته از محصولات با تولید یون منفی الکتریسیته ساکن موها را کاهش می دهند و در نتیجه باعث کاهش وزی مو و افزایش درخشندگی در تایمی کوتاه تر می شوند.
  • سشوار های تورمالین: سشوار های تورمالینی ویژگی هایی ترکیب شده از سرامیکی و یونی را دارا می باشند زیرا تورمالین یک ماده معدنی است که هنگام گرم شدن تولید یون منفی میکند و توضیع یکنواخت گرما را در کنار تولید یون منفی به همراه دارد.
  • سشوار های تیتانیومی: المنت های تیتانیومی به کار رفته در این نوع از محصولات تولید و توضیع حرارت را با سرعت بیشتر و یکنواختی بالاتر به همراه دارند و به همین علت مو را در تایمی کوتاه تر خشک می کنند.
  • سشوار های نانو: در این دسته از محصولات وجود ذرات نانو در دستگاه عامل توضیع یکنواخت گرما و در نهایت خشک کردن مو با خطر کمتر می شود.

برخی از دستگاه ها نیز در ساختار خود چند تکنولوژی را به صورت همزمان دارا می باشند و نتیجه ی آن کارایی بالاتر محصول است و خرید این دسته از محصولات نیز می تواند رضایتمندی از خرید را به همراه داشته باشند. سشوار ها از لحاظ موتور نیز به دو دسته تقسیم می شوند که شامل موتور های AC و DC می شوند. موتور های AC وزن و قدرت بالاتری دارند و در نقطه مقابل موتور های DC سبک تر و دارای توان متوسط هستند.

بهترین برند سشوار

برند های متنوعی هستند که به تولید سشوار در انواع مختلف با توجه به افراد مختلف با نیاز های متنوع هستند اما بدیهی است که تمامی محصولات این برند ها دارای کیفیت ساخت یکسانی نیستند و برخی از آن ها کیفیتی بالاتر دارند. بابلیس یکی از شناخته شده ترین برند ها در این حوضه است و دلیل آن قیمت مناسب محصولات و کیفیت بالا با توجه به قیمت تعیین شده است. فیلیپس نیز یکی از قدیمی ترین برند های فعال در حوضه لوازم شخصی برقی است که محصولاتی با ارزش خرید بسیار بالا را در خط تولید خود تعریف کرده است.

براون نیز با طراحی و تولید سشوار های ارگونومیک توانسته بخش خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد و افراد زیادی را به خود جذب کنند. رمینگتون یکی دیگر از برند هایی است که با تولید محصولاتی با توان بالا خریداران زیادی دارد. از میان برند های دیگر می توان به وی جی ار، پرو مکس، جیمی، دایسون، والاروس و مک استایلر اشاره کرد که هرکدام دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود اند. لازم به ذکر است که هنگام خرید نباید تنها به برند توجه کرد و نکات دیگری نیز هستند که تعیین کننده ارزش خرید یک محصول اند.

ویژگی های یک سشوار خوب

نکات زیادی هستند که باعث بالا رفتن ارزش خرید یک سشوار می شوند و جزو ویژگی هایی هستند که در صورت وجود آن ها می توان گفت که با یک محصول خوب طرف هستیم. توجه به این نکات در خرید بسیار مهم است و سشوار ها نیز اغلب در یک بازه قیمتی مشخص در همین جئیات باهم تفاوت دارند. ویژگی های سشوار به تنهایی برای یک خرید خوب کافی نیستند و در کنار آن توجه به ویژگی های مو و انطباق دستگاه با مو نیز بسیار حائز اهمیت است. در ادامه مهم ترین این ویژگی ها را برای شما لیست کرده ایم:

  • تکنولوژی های مورد استفاده:سشوار های سرامیکی، یونی، تیتانیومی و تورمالینی هرکدام دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود هستند و باید با توجه به نیاز و بودجه سشواری را تهیه کرد که بهترین تکنولوژی ممکن در آن به کار رفته باشد.
  • قدرت و سرعت: توان دستگاه نیز در میزان گرمای تولید شده و در نهایت خشک کردن موها در تایمی کمتر تاثیر گذار است.
  • قابلیت تنظیم دما و سرعت: دستگاه هایی که دارای قابلیت تنظیم دما و سرعت هستند تطبیق پذیری بهتری دارند و برای استفاده و خشک کردن انواع بیشتری از مو ها قابل استفاده اند.
  • طراحی: وزن و طراحی ارگونومیک سشوار نقش بسزایی در کاربری دستگاه دارد زیرا در صورت توجه نکردن به این نکات در استفاده های طولانی مدت ممکن است باعث خستگی دست شود و در امکان حمل دستگاه نیز اذیت کننده باشد.
  • لوازم جانبی: برخی از سشوار ها دارای لوازم جانبی مانند دیفیوزر، متمرکز کننده و برس هستند که بودن آن ها در پکیج محصول می تواند ارزش خرید دستگاه را بالا تر ببرد.
  • برند: برند دستگاه تضمین کننده نسبی طول عمر با کیفیت و طولانی تر است و نتیجه ی آن می تواند تاثیر زیادی در خریدی خوب داشته باشد.

قیمت سشوار

قیمت سشوار ها با استفاده از عوامل مختلفی متغیر هستند که این عوامل شامل، توان و نوع موتور، کارایی و تکنولوژی های بکار رفته می شود؛ برند های مختلف نیز در یک محصول با مشخصات یکسان دارای قیمت های متنوعی هستند و علت این مسئله تفاوت در کیفیت خواست دستگاه های مختلف است. انواع سشوار در بازه قیمتی 100 هزار تومان تا 65 میلیون تومان قابل خریداری هستند و هرکدام جامعه هدف مختلفی را برای خریداران در نظر گرفته اند. لازم به ذکر است که قیمت بالای محصول به تنهایی نمایانگر محصولی با کیفیت نیست و بهتر است محصول از جوانب دیگر نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

خرید سشوار از کادولین

اگر قصد خرید سشوار در بازه های قیمتی مختلف با مشخصات و برند های متنوع را دارید کادولین این امکان را برای شما فراهم کرده است تا محصول مورد نظر خود را از بین محصولات تعریف شده انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید و در نهایت مبلغ خرید را به صورت نقد و یا اقساط پرداخت کنید. این خرید اقساطی برای مشتریان به وسیله اعتبار اسنپ پی ممکن است؛ همچنین تمامی محصولات خریداری شده از کادولین دارای ضمانت سلامت کالا می باشند و در صورت وجود ایراد در سلامت کالای دریافتی امکان ثبت مرجوعی و دریافت کالای سلامت برای شما وجود دارد.

نکات هنگام استفاده از سشوار

استفاده بیش از حد و اشتباه از سشوار می تواند عوارض و عواقبی برای موهای شما به همراه داشته باشد و ممکن است در نهایت به ریزش مو و حساس شدن موهای شما منجرب شود. این عوارض می تواند در استفاده از سشوار نادرست نیز صورت بگیرد و برای کسانی که موهای حساسی دارند انتخاب سشواری ایمن بسیار حیاتی است. نکات استفاده از سشوار به صورت کلی شامل موارد زیر می شود.

  • قبل از سشوار کردن موهای خود را تا حد امکان با حوله خشک کنید زیرا موهای خیس آسیب پذیر تر هستند
  • قبل از سشوار کردن برای ایمنی بهتر است که از سرم یا اسپری های محافظ استفاده کنید
  • موهارا بخش بخش کنید و به خشک کردن بخش های تقسیم شده بپردازید تا فرایند خشک شدن یکنواخت باشد و تمرکز روی ناحیه خاصی از مو نباشد
  • از حرارت زیاد به صورت طولانی مدت خودداری کنید
  • فاصله مناسب را حفظ کنید و باد سشوار را به صورت مستقیم به سمت ساقه مو نگیرید و در پایان از هوای سرد استفاده کنید
  • از سشوار مناسب با موهای خود استفاده کنید و از استفاده بیش از حد بپرهیزید