ما در این بخش تا حد امکان به سوالات متداولی که روزانه در بخش پشتیبانی مطرح می شود پاسخ داده ایم. اگر جواب سوال خود را پیدا نکردید می توانید با ما در تماس باشید.
مرکز تماس کادولین با شماره 0264 9169 - 021 همه روزه از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی سوالات شما در زمینه پیگیری سفارش می باشد.
پاسخ به سوالات متداول در مورد پیگیری سفارش
برای پیگیری سفارش لازم است وارد حساب کاربری خود در سایت کادولین شوید. از بخش سفارش ها می توانید وضعیت سفارش را بررسی نمایید.
هر سفارش دارای چندین وضعیت است :
1- وضعیت در انتظار پرداخت : پرداخت سفارش شما هنوز انجام نشده است.
2 - وضعیت پرداخت موفق : بدین معنی که سفارش شما با موفقیت ثبت شده و در صف پردازش انبار است.
3- وضعیت پردازش انبار : سفارش پس از پرداخت موفق وارد بخش انبار و بسته بندی می شود. زمان پردازش سفارش ها متفاوت است که قبل از ثبت سفارش به شما نمایش داده می شود.
4- وضعیت تکمیل شده : این وضعیت نشان دهنده این است که سفارش شما از انبار ما خارج شده و تحویل شرکت توزیع فوروارد یا چاپار شده است.
در صورتی که ساکن شهری جز تهران هستید می توانید بسته خود را از شرکت پست پیگیری نمایید. کد رهگیری پستی بعد از ارسال به شماره همراه شما پیامک می شود.
برای سفارشات تهران، در هنگام ثبت سفارش، تایخ و زمان ارسال سفارش را خود شما تعیین میکنید.
اما برای سایر شهرها زمان تامین و پردازش حداکثر 4 روز کاری است که پس از آن سفارش تحویل شرکت توزیع جهت ارسال خواهد شد. در مجموع ارسال های پستی بین 6 تا 10 روز زمان بر است.تمامی سفارش ها در کادولین با پست پیشتاز ارسال می شود. زمان تقریبی تحویل بین 6 تا 10 روز کاری با توجه به موقعیت مقصد متفاوت است.
توجه داشته باشید که مسئولیت ارسال بسته های پستی با شرکت پست است و بعد از تحویل به پست و ارسال کد رهگیری برای شما مسئولیتی به عهده کادولین نیست. اما بنا به وظیفه مشتری مداری ما همیشه پیگیر کالا شما تا مقصد خواهیم بود.
پاسخ به سوالات متداول در مورد ثبت سفارش
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز به موارد زیر دارید :
- شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )
- رمز دوم پویا کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
- CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده)
- تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
پاسخ به سوالات متداول در مورد ورود و ثبت نام
پاسخ به سوالات متداول در مورد مرجوعی کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای کادولین بوده است و ما در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسانیم. با وجود این در صورتی که بسته بندی کالا کاملا سالم باشد امکان برگشت کالا با هماهنگی پشتیبانی امکان پذیر است.