پاسخ به سوالات متداول در مورد

ورود و ثبت نام

آیا خرید بدون ثبت نام امکان پذیر است؟ رمز را فراموش کردم چکار کنم؟ و...

پاسخ به سوالات متداول در مورد

نحوه ثبت سفارش

آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟ بسته بندی کالا به چه شکل است؟ و...

پاسخ به سوالات متداول در مورد

پیگیری سفارش

سفارش من الان در چه مرحله ای قرار دارد؟ چه زمانی به دستم میرسد؟ و...

پاسخ به سوالات متداول در مورد

بازگرداندن کالا

چطور می توانم کالای خریداری شده را مرجوع کنم؟ شرایط برگشت پول به چه صورت است؟ و...

پاسخ به سوالات متداول در مورد ورود و ثبت نام

خیر. اما ما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا عضو سایت شوید و سپس خرید انجام دهید. این کار باعث می شود در آینده با توجه به سابقه خرید، امتیازاتی به شما تعلق گیرد.

عضویت در سایت کادولین با تلفن همراه و کد یک بار مصرف به آسانی انجام می شود.

اگر تا قبل از ارسال کالا این تغییرات به اطلاع ما برسد این امکان وجود خواهد داشت اما بعد از ارسال کالا این تغییر ممکن نخواهد بود.

وارد پنل کاربری خود شده و از بخش « جزئیات حساب کاربری » به ویرایش اطلاعات خود بپردزید. همچنین آدرس خود را نیز می‌توانید در پنل کاربری خود، از بخش« آدرس ها » ویرایش نمایید

در بالای سایت، روی گزینه ثبت نام/ ورود کلیک و در پنجره باز شده گزینه « فراموشی رمز » را کلیک کنید. سپس با ارسال ادرس ایمیل یا تلفن خود، ایمیلی یا پیامکی جهت ایجاد رمز جدید برای شما ارسال خواهد شد.

بله، سفارش خود را تلفنی ثبت کنید، اگر در تهران هستید می توانید پرداخت را درب منزل انجام دهید یا مانند شهرستان مبلغ فاکتور را کارت به کارت کنید و فیش واریزی را برای ما ارسال کنید.

تلفن دریافت سفارش: 09108790507

پاسخ به سوالات متداول در مورد ثبت سفارش

فروشگاه اینترنتی کادولین دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن کشور است. شما می توانید نماد اعتماد الکترونیک را بر روی صفحات سایت مشاهده نمایید. همچنین وبسایت کادولین دارای نشان ملی ثبت است و نشانی ما در سازمان سازماندهی محتوای مجازی به ثبت رسیده است.

مدیریت کادولین این امکان را در شهر تهران به اختیار خریدار گذاشته است و در هر ۲ حالت پرداخت آنلاین و پرداخت درب منزل یا محل کار برای خریداران امکان پذیر می باشد – همچنین امکان کارت به کارت مبلغ نیز وجود دارد که با هماهنگی بخش پشتیبانی سایت انجام می شود. برای مشتریانی که ساکن تهران نیستند فقط پرداخت به صورت آنلاین خواهد بود.

برای سفارشات تهران، پرداخت آنلاین و پرداخت  در محل (کارت کارت بعد از دریافت)، دو روش پرداخت است.

برای سفارشات سایر شهرها پرداخت آنلاین و کارت به کارت قبل از ارسال تنها روش پرداخت است.

به هر آدرسی که شما ثبت کنید ارسال می شود.

در صورتی که ساکن تهران هستید و نمی خواهید درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید می توانید در قسمت یادداشت مشتری بنویسید.

اگر سایر شهر ها هستید می توانید در قسمت یادداشت مشتری بنویسید ” رستانت ” شود. در این حالت بسته شما در پست می ماند و شما با کد رهگیری پست می توانید شخصا به اداره پست منطقه مراجعه کنید.

بله، اگر تا قبل از ارسال سفارش تغییرات به اطلاع ما برسد امکان تغییر وجود خواهد داشت.

در صورتی که در تهران هستید می توانید روز و ساعت تحویل کالا را انتخاب کنید. و در شهرهای دیگر ظرف مدت کمتر از 7 روز کاری آن را تحویل خواهید گرفت.

بله، سفارش خود را تلفنی ثبت کنید، اگر در تهران هستید می توانید پرداخت را درب منزل انجام دهید یا مانند شهرستان مبلغ فاکتور را کارت به کارت کنید و فیش واریزی را برای ما ارسال کنید.

تلفن دریافت سفارش: 09108790507

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز به موارد زیر دارید :

  • شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم  پویا کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بله شما به مقدار مشخصی که برای کالا تعیین شده می توانید خرید ثبت کنید. برای خرید مقادیر بیشتر با پشتیبانی در ارتباط باشید.

تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز از وزارت بهداشت بوده و شناسه ۷ رقمی وزارت بهداشت را دارا می باشند. همچنین کلیه محصولات ما بین ۱ الی ۳ سال تاریخ مصرف دارند و محصولاتی که تاریخ انقضای آنها کمتر از ۶ ماه باشد از چرخه فروش سایت حذف می شوند.

خیر –کادولین به عنوان یک وبسایت مجاز و دارای مجوز فقط محصولات مجاز و قانونی را به فروش می رساند و به هیچ عنوان محصولات خلاف قانون و خلاف شرع در کادولین جایگاهی ندارند.

کادولین محصولات خود را در پاکت های ویژه پستی و به صورت محرمانه ارسال می نماید – به هیچ عنوان محتوای بسته قابل رویت نمی باشد. لازم به ذکر است که نام محصول و نام فروشگاه اینترنتی کادولین بر روی بسته شما درج نمی شود.

خیر – البته جواب این سوال هم بله است و هم خیر ! کاندوم ها در حالت عادی سایز استاندارد هستند و همه افراد میتوانند استفاده کنند مگر در حالتی که آلت فرد بزرگتر از حد استاندارد باشد و قطر آن بیش از ۷ سانتیمتر باشد که برای این دسته افراد کاندوم سایز بزرگ در نظر گرفته شده است. از نظر طول نیز همین شکل است و کاندوم های استاندارد با طول ۱۷ سانتیمتر ساخته می شوند و البته نیازی نیست کاندوم تا انتهای آلت را بپوشاند.

پاسخ به سوالات متداول در مورد پیگیری سفارش

ابتدا وارد پروفایل خود شوید.

روی گزینه ی “سفارش ها ” کلیک کنید.

میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

برای سفارشات تهران، در هنگام ثبت سفارش، تایخ و زمان ارسال سفارش را خود شما تعیین می‌کنید.
اما برای سایر شهرها همکاران ما حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت، مرسوله را به دست پست می رسانند و کد رهگیری را در سایت ثبت می کنند. پس از آن می‌توانید از طریق سامانه پیگیری شرکت حمل مورد نظر، زمان رسیدن مرسوله را پیگیری فرمایید.

با کلیک روی لینک واتساپ کادولین و اتصال به پشتیبانی واتساپ می توانید سفارش خود را پیگیری نمایید.

تمامی سفارش ها در کادولین با پست پیشتاز ارسال می شود. زمان تقریبی تحویل بین 3 تا 7 روز کاری با توجه به موقعیت مقصد متفاوت است.

توجه داشته باشید که مسئولیت ارسال بسته های پستی با شرکت پست است و بعد از تحویل به پست و ارسال کد رهگیری برای شما مسئولیتی به عهده کادولین نیست. اما بنا به وظیفه مشتری مداری ما همیشه پیگیر کالا شما تا مقصد خواهیم بود.

پاسخ به سوالات متداول در مورد مرجوعی کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های کادولین بوده است و ما در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسانیم. با وجود این در صورتی که بسته بندی کالا کاملا سالم باشد امکان برگشت کالا با هماهنگی پشتیبانی امکان پذیر است.

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد.

بله، این امکان تحت شرایطی وجود دارد

خیر، متاسفانه این امکان در حال حاضر وجود ندارد.

وجود مغایرت، باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق صفحه تماس با ما، اطلاع داده شود.

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .