به دلیل استقبال هموطنان عزیز از کمپن خرداد کادولین ممکن است برخی سفارش های پستی با تاخیر تحویل شود. ضمن عذرخواهی از صبوری شما متشکریم

 ما در این بخش تا حد امکان به سوالات متداولی که روزانه در بخش پشتیبانی مطرح می شود پاسخ داده ایم. اگر جواب سوال خود را پیدا نکردید می توانید با ما در تماس باشید.

مرکز تماس کادولین با شماره 0264 9169 - 021 همه روزه از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی سوالات شما در زمینه پیگیری سفارش می باشد.

پاسخ به سوالات متداول در مورد پیگیری سفارش

  • پیگیری سفارش از طریق حساب کاربری

    برای پیگیری سفارش لازم است وارد حساب کاربری خود در سایت کادولین شوید. از بخش سفارش ها می توانید وضعیت سفارش را بررسی نمایید.

    هر سفارش دارای چندین وضعیت است :

    1- وضعیت در انتظار پرداخت : پرداخت سفارش شما هنوز انجام نشده است.

    2 - وضعیت پرداخت موفق : بدین معنی که سفارش شما با موفقیت ثبت شده و در صف پردازش انبار است.

    3- وضعیت پردازش انبار : سفارش پس از پرداخت موفق وارد بخش انبار و بسته بندی می شود. زمان پردازش سفارش ها متفاوت است که قبل از ثبت سفارش به شما نمایش داده می شود.

    4- وضعیت تکمیل شده : این وضعیت نشان دهنده این است که سفارش شما از انبار ما خارج شده و تحویل شرکت توزیع فوروارد یا چاپار شده است.

  • پیگیری سفارش از طریق چت انلاین سایت

    گفتگوی آنلاین سایت کادولین در روز های کاری از ساعت 9 الی 17 پاسخ گوی تمامی سوالات شما می باشد. برای ارتباط با پشتیبانی آنلاین فقط کافیست روی آیکون چت در پایین سمت چپ سایت کلیک کنید.

  • پیگیری سفارش از طریق مرکز تماس کادولین

    مرکز تماس کادولین با شماره 0264 9169 - 021 همه روزه از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی سوالات شما در زمینه پیگیری سفارش می باشد.

  • پیگیری سفارش از طریق پست

    در صورتی که ساکن شهری جز تهران هستید می توانید بسته خود را از شرکت پست پیگیری نمایید. کد رهگیری پستی بعد از ارسال به شماره همراه شما پیامک می شود.

    سامانه رهگیری پستی

  • چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

    ابتدا وارد پروفایل خود شوید.

    روی گزینه ی “سفارش ها ” کلیک کنید.

    میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

  • بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

    برای سفارشات تهران، در هنگام ثبت سفارش، تایخ و زمان ارسال سفارش را خود شما تعیین می‌کنید.
    اما برای سایر شهرها زمان تامین و پردازش حداکثر 4 روز کاری است که پس از آن سفارش تحویل شرکت توزیع جهت ارسال خواهد شد. در مجموع ارسال های پستی بین 6 تا 10 روز زمان بر است.

  • با اینکه کد رهگیری پستی دارم اما سفارشم هنوز نرسیده

    تمامی سفارش ها در کادولین با پست پیشتاز ارسال می شود. زمان تقریبی تحویل بین 6 تا 10 روز کاری با توجه به موقعیت مقصد متفاوت است.

    توجه داشته باشید که مسئولیت ارسال بسته های پستی با شرکت پست است و بعد از تحویل به پست و ارسال کد رهگیری برای شما مسئولیتی به عهده کادولین نیست. اما بنا به وظیفه مشتری مداری ما همیشه پیگیر کالا شما تا مقصد خواهیم بود.

پاسخ به سوالات متداول در مورد ثبت سفارش

  • از کجا می توانم به شما اطمینان کنم؟

    فروشگاه اینترنتی کادولین دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن کشور است. شما می توانید نماد اعتماد الکترونیک را بر روی صفحات سایت مشاهده نمایید. همچنین وبسایت کادولین دارای نشان ملی ثبت است و نشانی ما در سازمان سازماندهی محتوای مجازی به ثبت رسیده است.

  • از چه روش هایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

    امکان انتخاب پرداخت آنلاین و اقساطی برای تمامی مشتریان وجود دارد.

  • می توانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در فاکتور را بدهم؟

    بله، اگر تا قبل از ارسال سفارش تغییرات به اطلاع ما برسد امکان تغییر وجود خواهد داشت.

  • می توانم سفارش را تلفنی ثبت کنم؟

    خیر امکان خرید تلفنی وجود ندارد. ثبت سفارش فقط از طریق سایت امکان پذیر است
  • چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

    هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

    برای پرداخت اینترنتی شما نیاز به موارد زیر دارید :

    • شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )
    • رمز دوم  پویا کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
    • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
    • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
  • چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

    برای خرید اقساطی نیاز هست که شما در سرویس اعتباری اسنپ دارای اعتبار باشید.

    هنگام ثبت سفارش باید گزینه پرداخت اقساطی اسنپ را انتخاب کنید سپس وارد درگاه اسنپ می شوید و پس از پرداخت قسط اول سفارس وارد پروسه تامین و ارسال خواهد شد.

  • سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

    ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

  • در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

    شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  • آیا تعداد خرید از یک کالا در کادولین محدودیتی دارد؟

    بله شما به مقدار مشخصی که برای کالا تعیین شده می توانید خرید ثبت کنید. برای خرید مقادیر بیشتر با پشتیبانی در ارتباط باشید.

پاسخ به سوالات متداول در مورد ورود و ثبت نام

  • برای خرید از کادولین باید حتما در سایت عضو شوم؟

    بله عضویت در سایت کادولین با تلفن همراه و کد یک بار مصرف به آسانی انجام می شود.

  • آیا امکان ویرایش اطلاعات، بعد از ثبت نهایی سفارش وجود دارد؟

    اگر تا قبل از ارسال کالا این تغییرات به اطلاع ما برسد این امکان وجود خواهد داشت اما بعد از ارسال کالا این تغییر ممکن نخواهد بود

  • چگونه اطلاعات خود را ویرایش کنیم؟

    وارد پنل کاربری خود شده و از بخش « جزئیات حساب کاربری » به ویرایش اطلاعات خود بپردزید. همچنین آدرس خود را نیز می‌توانید در پنل کاربری خود، از بخش« آدرس ها » ویرایش نمایید

پاسخ به سوالات متداول در مورد مرجوعی کالا

  • در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

    آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های کادولین بوده است و ما در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسانیم. با وجود این در صورتی که بسته بندی کالا کاملا سالم باشد امکان برگشت کالا با هماهنگی پشتیبانی امکان پذیر است.

  • روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

    پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد

  • امکان تعویض کالا وجود دارد؟

    بله، این امکان تحت شرایطی وجود دارد

  • در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم ؟

    در صورتی که از حالت پلمپ خارج نشده باشد امکان مرجوعی تا 7 روز وجود دارد.

  • اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

    وجود مغایرت، باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

  • در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد ، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

    آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق صفحه تماس با ما، اطلاع داده شود.

  • اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

    بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .