سوالات متداول در مورد پیگیری سفارش
برای پیگیری سفارش خود می توانید به حساب کاربری خود مراجعه نمایید. همچین برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی از طریق چت آنلاین سایت اقدام نمایید. علاوه بر این با ارسال تیکت در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کادولین در ارتباط باشید.
شماره مرکز تماس کادولین : 02191690264
برای سفارشات شهر تهران، در هنگام ثبت سفارش، تاریخ و زمان ارسال سفارش را خود شما تعیین میکنید.
اما برای سایر شهرها زمان تامین و پردازش حداکثر 4 روز کاری است که پس از آن سفارش تحویل شرکت توزیع جهت ارسال خواهد شد. در مجموع ارسال های پستی بین 6 تا 10 روز زمان بر است.
سوالات متداول در مورد نحوه ثبت سفارش
فروشگاه اینترنتی کادولین از سال 1396 دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن کشور است. شما می توانید نماد اعتماد الکترونیک را بر روی صفحات سایت مشاهده نمایید. همچنین وبسایت کادولین دارای نشان ملی ثبت است و نشانی ما در سازمان سازماندهی محتوای مجازی به ثبت رسیده است. همچنین کادولین از فروشگاهای فعال طرف قرارداد اسنپ پی می باشد.
با توجه به قرارداد کادولین با اسنپ پی، شرایط پرداخت اقساطی نیز فراهم است. همچنین امکان پرداخت آنلاین نیز وجود دارد.
در شرایطی که پرداخت با اسنپ پی باشد امکان افزایش اقلام سفارش نیست و فقط کاهش امکان پذیر است. همچنین اگر مشتری سمت اسنپ پی دارای کد تخفیف باشد، امکان ویرایش سفارش وجود ندارد. در مواردی که با درگاه های آنلاین پرداخت انجام شده است، تغییر در سفارش تا قبل بسته بندی و خروج از انبار امکان پذیر است.
سوالات متداول در مورد مرجوعی کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای کادولین بوده است و ما در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسانیم. با وجود این در صورتی که بسته بندی کالا کاملا سالم باشد امکان برگشت کالا با هماهنگی پشتیبانی امکان پذیر است.
پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد
بر اساس قوانین تجارت الکترونیک مشتری تا 7 روز بعد تحویل کالا امکان مرجوعی به دلیل انصراف از خرید را دارد. به شرط انکه کالا در حالت اولیه باشد. در صورت پلمپ بودن نباید باز شده باشد.
To install this Web App in your iPhone/iPad press
and then Add to Home Screen.