ما در این بخش تا حد امکان به سوالات متداولی که روزانه در بخش پشتیبانی مطرح می شود پاسخ داده ایم. اگر جواب سوال خود را پیدا نکردید می توانید با ما در تماس باشید.
پاسخ به سوالات متداول در مورد ثبت سفارش
به هر آدرسی که شما ثبت کنید ارسال می شود.
در صورتی که ساکن تهران هستید و نمی خواهید درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید می توانید در قسمت یادداشت مشتری بنویسید.
اگر سایر شهر ها هستید می توانید در قسمت یادداشت مشتری بنویسید ” رستانت ” شود. در این حالت بسته شما در پست می ماند و شما با کد رهگیری پست می توانید شخصا به اداره پست منطقه مراجعه کنید.
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز به موارد زیر دارید :
- شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )
- رمز دوم پویا کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
- CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده)
- تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
پاسخ به سوالات متداول در مورد ورود و ثبت نام
پاسخ به سوالات متداول در مورد پیگیری سفارش
برای سفارشات تهران، در هنگام ثبت سفارش، تایخ و زمان ارسال سفارش را خود شما تعیین میکنید.
اما برای سایر شهرها همکاران ما حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت بعد از تامین، مرسوله را به دست پست می رسانند و کد رهگیری را در سایت ثبت می کنند. پس از آن میتوانید از طریق سامانه پیگیری شرکت حمل مورد نظر، زمان رسیدن مرسوله را پیگیری فرمایید.تمامی سفارش ها در کادولین با پست پیشتاز ارسال می شود. زمان تقریبی تحویل بین ۳ تا ۷ روز کاری با توجه به موقعیت مقصد متفاوت است.
توجه داشته باشید که مسئولیت ارسال بسته های پستی با شرکت پست است و بعد از تحویل به پست و ارسال کد رهگیری برای شما مسئولیتی به عهده کادولین نیست. اما بنا به وظیفه مشتری مداری ما همیشه پیگیر کالا شما تا مقصد خواهیم بود.
پاسخ به سوالات متداول در مورد مرجوعی کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای کادولین بوده است و ما در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسانیم. با وجود این در صورتی که بسته بندی کالا کاملا سالم باشد امکان برگشت کالا با هماهنگی پشتیبانی امکان پذیر است.