ما در این بخش تا حد امکان به سوالات متداولی که روزانه در بخش پشتیبانی مطرح می شود پاسخ داده ایم. اگر جواب سوال خود را پیدا نکردید می توانید با ما در تماس باشید.

پاسخ به سوالات متداول در مورد ثبت سفارش

  • از کجا می توانم به شما اطمینان کنم؟

    فروشگاه اینترنتی کادولین دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن کشور است. شما می توانید نماد اعتماد الکترونیک را بر روی صفحات سایت مشاهده نمایید. همچنین وبسایت کادولین دارای نشان ملی ثبت است و نشانی ما در سازمان سازماندهی محتوای مجازی به ثبت رسیده است.

  • از چه روش هایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

    امکان انتخاب پرداخت آنلاین، اقساطی، کارت به کارت و پرداخت در محل برای تمامی مشتریان وجود دارد.

  • چگونه میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

    به هر آدرسی که شما ثبت کنید ارسال می شود.

    در صورتی که ساکن تهران هستید و نمی خواهید درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید می توانید در قسمت یادداشت مشتری بنویسید.

    اگر سایر شهر ها هستید می توانید در قسمت یادداشت مشتری بنویسید ” رستانت ” شود. در این حالت بسته شما در پست می ماند و شما با کد رهگیری پست می توانید شخصا به اداره پست منطقه مراجعه کنید.

  • می توانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در فاکتور را بدهم؟

    بله، اگر تا قبل از ارسال سفارش تغییرات به اطلاع ما برسد امکان تغییر وجود خواهد داشت.

  • بعد از ثبت نهایی سفارش چه زمانی آن را تحویل خواهم گرفت؟

    در صورتی که در تهران هستید می توانید روز و ساعت تحویل کالا را انتخاب کنید. و در شهرهای دیگر ظرف مدت کمتر از ۷ روز کاری آن را تحویل خواهید گرفت.

  • می توانم سفارش را تلفنی ثبت کنم؟

    بله، سفارش خود را تلفنی ثبت کنید، اگر در تهران هستید می توانید پرداخت را درب منزل انجام دهید یا مانند شهرستان مبلغ فاکتور را کارت به کارت کنید و فیش واریزی را برای ما ارسال کنید.

    تلفن دریافت سفارش: ۰۹۱۰۸۷۹۰۵۰۷

  • چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

    هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

    برای پرداخت اینترنتی شما نیاز به موارد زیر دارید :

    • شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )
    • رمز دوم  پویا کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
    • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
    • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
  • سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

    ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

  • در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

    شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  • آیا تعداد خرید از یک کالا در کادولین محدودیتی دارد؟

    بله شما به مقدار مشخصی که برای کالا تعیین شده می توانید خرید ثبت کنید. برای خرید مقادیر بیشتر با پشتیبانی در ارتباط باشید.

  • محصولات شما مجاز می باشند ؟

    تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز از وزارت بهداشت بوده و شناسه ۷ رقمی وزارت بهداشت را دارا می باشند. همچنین کلیه محصولات ما بین ۱ الی ۳ سال تاریخ مصرف دارند و محصولاتی که تاریخ انقضای آنها کمتر از ۶ ماه باشد از چرخه فروش سایت حذف می شوند.

پاسخ به سوالات متداول در مورد ورود و ثبت نام

  • برای خرید از کادولین باید حتما در سایت عضو شوم؟

    بله عضویت در سایت کادولین با تلفن همراه و کد یک بار مصرف به آسانی انجام می شود.

  • آیا امکان ویرایش اطلاعات، بعد از ثبت نهایی سفارش وجود دارد؟

    اگر تا قبل از ارسال کالا این تغییرات به اطلاع ما برسد این امکان وجود خواهد داشت اما بعد از ارسال کالا این تغییر ممکن نخواهد بود

  • چگونه اطلاعات خود را ویرایش کنیم؟

    وارد پنل کاربری خود شده و از بخش « جزئیات حساب کاربری » به ویرایش اطلاعات خود بپردزید. همچنین آدرس خود را نیز می‌توانید در پنل کاربری خود، از بخش« آدرس ها » ویرایش نمایید

پاسخ به سوالات متداول در مورد پیگیری سفارش

  • چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

    ابتدا وارد پروفایل خود شوید.

    روی گزینه ی “سفارش ها ” کلیک کنید.

    میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

  • بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

    برای سفارشات تهران، در هنگام ثبت سفارش، تایخ و زمان ارسال سفارش را خود شما تعیین می‌کنید.
    اما برای سایر شهرها همکاران ما حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت بعد از تامین، مرسوله را به دست پست می رسانند و کد رهگیری را در سایت ثبت می کنند. پس از آن می‌توانید از طریق سامانه پیگیری شرکت حمل مورد نظر، زمان رسیدن مرسوله را پیگیری فرمایید.

  • با اینکه کد رهگیری پستی دارم اما سفارشم هنوز نرسیده

    تمامی سفارش ها در کادولین با پست پیشتاز ارسال می شود. زمان تقریبی تحویل بین ۳ تا ۷ روز کاری با توجه به موقعیت مقصد متفاوت است.

    توجه داشته باشید که مسئولیت ارسال بسته های پستی با شرکت پست است و بعد از تحویل به پست و ارسال کد رهگیری برای شما مسئولیتی به عهده کادولین نیست. اما بنا به وظیفه مشتری مداری ما همیشه پیگیر کالا شما تا مقصد خواهیم بود.

پاسخ به سوالات متداول در مورد مرجوعی کالا

  • در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

    آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های کادولین بوده است و ما در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسانیم. با وجود این در صورتی که بسته بندی کالا کاملا سالم باشد امکان برگشت کالا با هماهنگی پشتیبانی امکان پذیر است.

  • روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

    پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد

  • امکان تعویض کالا وجود دارد؟

    بله، این امکان تحت شرایطی وجود دارد

  • در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم ؟

    در صورتی که از حالت پلمپ خارج نشده باشد امکان مرجوعی تا 7 روز وجود دارد.

  • اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

    وجود مغایرت، باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

  • در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد ، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

    آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق صفحه تماس با ما، اطلاع داده شود.

  • اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

    بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .